ZaharulOradea

Metro Group va intra pe piața din Indonezia în 2012

METRO Group a anunţat azi, 10 iunie, că va intra pe piaţa din Indonezia alături de Holdingul local Sintesa Group, care va fi partenerul retailerului german. Primul magazin Cash & Carry este programat să se deschidă în 2012,  în capitala Jakarta.

„În Sintesa Group am gasit un partener extrem de respectabil pentru acest joint-venture. Sintesa va contribui cu expertiza si cunostintele pieţei locale, iar împreună vom împinge expansiunea noastră în Indonezia”, a subliniat Frans Muller, membru al consiliului de administraţie al METRO Group şi CEO al Metro Cash & Carry, responsabil pentru regiunea Asiei.

Dacă toate demersurile legate de achiziţionarea terenurilor sunt îndeplinite şi dacă mediul general economic în Asia rămâne stabil, Metro Group poate deschide mai mult de 20 de magazine tip Cash & Carry în Indonezia, pe termen mediu, creând astfel peste 4.000 de locuri de muncă.

Fiecare magazin atrage o investiţie de 10 – 15 milioane de euro pentru terenuri şi construcţii. Cum mărcile „Metro” şi „Makro” – sub care Metro desfăşoară în mod normal activităţii de tip Cash & Carry – sunt deja utilizate în Indonezia, compania este în prezent într-un proces de găsire a unui brand local. Indonezia e pe cale să devină ţara cu numarul 34 în care METRO Group este prezent şi al 31-lea membru in portofoliul internaţional Metro Cash & Carry.

Până la 90 la sută din sortimentul viitoarelor magazine Metro cash & Carry va fi din surse locale. „Vom investi foarte mult în formarea furnizorilor, cum ar fi fermierii şi producătorii locali, având ca scop aplicarea standardelor internaţionale de calitate şi a metodelor de producţie durabile şi eficiente”, a spus Khurana.

În ultimii 15 ani, Metro Cash & Carry a deschis un numar aproximativ de 80 de puncte de vânzare în cinci ţări din Asia, şi anume China, India, Japonia, Vietnam şi Pakistan.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,059 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Metro Group va intra pe piața din Indonezia în 2012
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: