Modificările din retail influențează distribuția produselor de înfrumusețare

Distribuţia produselor de înfrumuseţare şi îngrijire personală este comprimată la nivel global, pe măsură ce alte canale apar în retail, conform unui studiu realizat de Euromonitor International. Vânzarile online au luat un procent din vanzările retailerilor specializaţi pe produse de înfrumuseţare şi farmacii, iar trendul este crescător.

Consumatorii au căutat cele mai bune oferte de-a lungul crizei economice, iar retailerii tradiţionali au investit în crearea de noi strategii pentru a-şi menţine vânzările pe perioada crizei.

S-a aşteptat ca magazinele să fie lovite puternic de către recesiune, dar cele aflate pe pieţele emergente s-au dovedit puternice. Canalele specializate în produse de înfrumuseţare s-au menţinut de-a lungul crizei, asemenea altor segmente de retail, inclusiv cele de tipul do-it-yourself, îmbrăcăminte şi încălţăminte. Retailerii din domeniul îngrijirii personale şi-au extins magazinele, oferind mai multe produse, precum şi posibilitatea educării consumatorilor.

Vânzările online au devenit parte importantă a distribuţiei produselor de înfrumuseţare şi îngrijire personală, majoritatea brandurilor şi a companiilor extinzându-şi prezenţa online. Multe companii s-au extins online în special în ţările în care nu sunt prezente cu magazine, dezvoltând astfel fidelitatea faţă de brand şi deschizând calea pentru a atrage cumpărătorii în magazine.

Să urmărim video-prezentarea „How Retailing Changes are Effecting the Distribution of Beauty and Personal Goods” ce aparţine lui Jon Wright, Head of Retailing Research la Euromonitor International:

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *