Olaf Koch, CEO-ul Metro Group, anunță o perioadă dificilă pentru companie

CEO-ul Metro Group, Olaf Koch, a declarat, conform Planet Retail, că este posibil ca perioada de criză prin care trece moneda euro în această perioadă să afecteze obiceiurile de consum din Germania. Această situația va avea în mod inevitabil un impact negativ asupra afacerilor companiei.

Pentru anul 2012, Metro Group preconizează o cifră de afaceri mult mai mică în comparație cu alți ani, dar se așteaptă totuși o stabilizare a zonei euro.

Olaf Koch a precizat că, în ciuda acestei perioade dificile, Metro își va continua planul de restructurare deja anunțat.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,009 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Olaf Koch, CEO-ul Metro Group, anunță o perioadă dificilă pentru companie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: