Penny, apartinand REWE Group, isi extinde gama de produse in Austria

Compania Penny, detinuta de Rewe Group, si-a extins gama de produse de la 1.400 la 1.500 de articole, in principal prin cresterea numarului de branduri. Noile produse includ marci nationale precum cafeaua Julius Meinl, produsele de cofetarie Casali si berea Wieselburger, impreuna cu produse internationale precum crema Nivea si scutecele Pampers. Penny a renovat cele 290 de magazine austriece pentru a include produsele suplimentare in magazin.

Luna trecuta, divizia de supermarketuri Billa din cadrul Rewe Group Austria a lansat “o garantie de pret” pentru detinatorii de carduri de fidelitate, promitand cele mai mici preturi de pe piata pentru 400 de produse. Strategia, care are ca target magazinele de tip discount, a determinat reduceri permanente la preturile competitorilor. Aici este inclus liderul de pe piata reducerilor – Aldi Süd’s Hofer, care s-a simtit nevoit sa taie permanent din preturi cu pana la 27%.

Peste hotare, inovatorul discounter Penny e o afacere de succes si si-a creat un renume cu extindere internationala in REWE Group.

In prezent, exista 290 de sucursale Penny numai in Austria care au inregistrat cresteri anuale a cifrei de afaceri. Cu 180 de magazine, Penny este pe locul doi pe piata din Ungaria, in timp ce in Romania si in Republica Ceha este chiar lider de piata (cu 320 de magazine). Cu un concept de discount Penny XXL si o suprafata de vanzari mai mare (de pana la 2.400 mp), Penny Market XXL este prezent pe piata romaneasca cu cinci locatii; in segmentul de discount formatul clasic, Penny opereaza mai mult de 80 de magazine sub brandul Penny Market. A fost introdus pe piata din Bulgaria la inceputul lui noiembrie 2009, timp in care au fost deschise 25 de magazine.

In Europa de vest, afacerile de tip discount se axeaza pe Italia, unde cele aproximativ 280 de magazine Penny respund cerintelor clientilor respenctand o politica de achizitii a gamelor de produse ce includ articole regionale. Cele aproape 1.200 de magazine Penny de peste hotare au atins o cifra de afaceri totala de peste 3.2 de miliarde de €.

REWE Group este unul din cei mai mari retaileri din Europa. De la fondarea sa in 1927, grupul cooperativ s-a dezvoltat pe baza unei cresteri pe termen lung. Astazi, REWE Group are 326,000 de angajati in 16 tari europene, care au generat o cifra de afaceri de aproximativ 51 de miliarde de €.

In Germania, REWE Group are 219,000 de angajati in 11,000 de magazine, de la supermarketuri si magazine de tip discount sau self-service, la magazine de specialitate si agentii de turism, generand o cifra de afaceri in regiune de aproape 35 de miliarde de €. In segmentul B2B, REWE Group a avut o cifra de afaceri de aproape 6 miliarde de € in Europa.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Penny, apartinand REWE Group, isi extinde gama de produse in Austria

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: