Penny cere ajutor furnizorilor pentru modernizarea magazinelor

Lanțul de magazine de tip discount Penny al grupului REWE le cere furnizorilor o contribuție între 2 și 2,5% din vânzări pentru a veni în ajutorul programului de modernizare a magazinelor din Germania. Conform Planet Retail, Penny oferă în schimb apariții în promoțiile și pe pliante lanțului.

De la începutul lunii februarie până în prezent, din cele aproximativ 2300 de magazine germane, 200 au fost transformate în magazine Düren.

În următorii trei ani se preconizează modernizarea a încă 650 de magazine.

Conducerea Penny își dorește să aibă o revenire spectaculoasă în 2015, mai ales că, potrivit unor surse citate de ziarul Lebensmittel Zeitung, retailerul are în prezent pierderi de aproximativ de 1 milion de dolari.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Penny cere ajutor furnizorilor pentru modernizarea magazinelor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: