Penny implementează conceptul Ambiente în Cehia

Reţeaua de magazine tip discount Penny, aparţinând Rewe Group, a implementat conceptul „Ambiente” în Cehia. Primul magazin pilot ce a folosit noul layout, format folosit pentru prima oară în Italia, a fost deschis în Újezd nad Lesy, intr-un cartier din estul capitalei Praga, pe locul unui magazin Penny, dar remodelat.

Noul concept Penny dispune de o nouă prezentare a raionului de legume şi fructe, apropiat de stilul clasic de piaţă, cu un design mai luminos şi mai colorat, dulapuri noi, uniforme noi de muncă pentru angajaţii, iar coşurile şi carucioarele de cumpărături sunt într-un număr mult mai mare.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,911 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Penny implementează conceptul Ambiente în Cehia
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: