Piața chineză a produselor alimentare va atinge pragul de 1 trilion de euro în 4 ani

Se aşteaptă ca piaţa chineză a produselor alimentare să genereze vânzări în valoare de 1,04 trilioane de euro până în 2015, conform unui nou studiu realizat recent de către IGD, citat de KamCity. De asemenea, acelaşi studiu a mai înfăţişat faptul că SUA va fi depăşită de către China, aceasta din urmă devenind astfel cea mai mare piaţă a produselor alimentare din lume până în 2012.

Studiul a mai demonstrat că alţi membri ai aşa-numitului grup BRIC (Brazilia, Rusia, India şi China) vor înregistra creşteri puternice, devenind unele dintre principalele cinci pieţe mondiale ale produselor alimentare până în 2015. IGD a mai previzionat că Rusia va fi piaţa care va înregistra cea mai rapidă creştere din lume, cu volumul vânzărilor crescând de la 194 miliarde de euro în acest an la 394 miliarde de euro în 2015.

Reprezentanţi ai IGD au declarat: „Nu este surprinzător că se preconizează că ţările BRIC vor deveni principalele pieţe alimentare în următorii patru ani. Efectul recesiunii globale pe pieţele emergente a accelerat creşterea lor relativă, iar ritmul în care li se dezvoltă economiile este fenomenal.”

Aceştia au continuat: „În 2015, pieţele combinate ale Braziliei, Rusiei, Indiei şi Chinei vor valora 2,19 trilioane de euro, având o populaţie comună care va depăşi 3 miliarde de oameni. Mulţi retaileri şi producători îşi vor fi asigurat deja o prezenţă puternică în aceste ţări, iar pentru cei care nu vor fi făcut-o va deveni vital să încorporeze pieţele BRIC în strategiile lor pentru a-şi susţine creşterea cifrei de afaceri.”

Nr2010miliarde € Nr2015miliarde€
1.SUA6661.China1,042
2.China5972.SUA843
3.Japonia2723.India428
4.India2654.Rusia394
5.Brazilia2195.Brazilia330
6.Franţa2086.Japonia284
7.Rusia1947.Franţa241
8.Marea Britanie1628.Marea Britanie194
9.Germania1629.Germania175
10.Italia13010.Indonezia170
Total2,875Total4,101
Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Piața chineză a produselor alimentare va atinge pragul de 1 trilion de euro în 4 ani

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: