PwC: retailul din India ar putea valora 900 miliarde de dolari până în 2014

Un nou raport al PricewaterhouseCoopers estimează că sectorul de retail din India ar putea atinge valoarea de 900 miliarde de dolari până în 2014, ajutat de creşterea veniturilor disponibile, extinderea retailului, dar şi de alţi factori economici. Prin acest raport, intitulat „Strong and Steady 2011”, se estimează că actuala piaţă internă valorează în prezent aproximativ 500 miliarde de dolari.

Raportul PwC a arătat că se aşteaptă ca volumul comerţului cu amănuntul să crească cu o medie de 4% în următorii 4 ani, menţionând că extinderea „va rămâne limitată de restricţiile impuse investiţiilor străine”.

De asemenea, raportul a analizat piaţa asiatică în ansamblu, prognozând că vânzările în regiune vor creşte de la 5,4 trilioane de dolari în 2010 la 8,5 trilioane de dolari în 2014. China va fi cea mai mare piaţă de desfacere, depăşind, cel mai probabil, pragul de 4,5 trilioane de dolari, urmată îndeaproape de Malaysia. PwC a mai spus că se aşteaptă ca vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun realizate de-a lungul Asiei să crească doar cu 3,4% în cursul perioadei menţionate, deşi se preconizează ca doar vânzarea de produse alimentare o să se dubleze până la 4,6 trilioane de dolari.

Sursa: KamCity

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,984 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » PwC: retailul din India ar putea valora 900 miliarde de dolari până în 2014
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: