real Hypermarket Polonia este retailerul anului 2010

Real Polonia a primit titlul de „Retailerul al Anului 2010” în concursul organizat de Business Media Blue. Acest premiu este, în Polonia, singura distincţie acordată unei reţelele de retail şi en-gros de către furnizorii săi.

Acest premiu este rezultatul unui studiu independent adresat furnizorilor polonezi din retail, realizat de compania Nielsen în februarie 2011. Studiul include 2.400 de oameni care lucrează în peste 900 de companii.

real Hypermarket a fost în imaginea furnizorilor retailerul anului, în special pentru: promovarea online, inovaţie şi designul interior al magazinelor. Alte criterii au fost: business development-ul, marketing-ul şi category management-ul.

Respondenţi au constatat, de asemenea, că real are grijă de relaţia cu furnizorii, punând prioritate pe intâlnirile face-to-face, punctualitate, promptitudine şi fiabilitate. În plus, furnizorii au subliniat soluţiile bune aduse de real pe partea de logistică, în special: flexibilitate în datele de livrare, managementul comenzilor, facturare, precum şi termenii şi condiţiile de lucru.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » real Hypermarket Polonia este retailerul anului 2010
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: