real testeaza un nou concept „drive-in” de cumparaturi

Compania real, membra a Metro-Group, testeaza in prezent un nou concept „drive-in” de cumparaturi, in Altwarmbüchen, Isernhagen, langa Hanovra. Cumparatorii comanda online pe www.real-drive.de, apoi respectivele produse sunt selectate si pot fi ridicate de la magazin in cat mai scurt timp, chiar dupa doua ore de la efectuarea comenzii. De regula, cumparatorii pot alege momentul ridicarii bunurilor comandate.

Magazinul-pilot de 800 de metri patrati dispune de un personal de 20 de angajati si ofera aproximativ 5.000 de articole. Deschiderea sa, care a avut loc pe 29 octombrie, nu a fost mediatizata, promovarea urmand sa inceapa la mijlocul lunii noiembrie. Preturile nu difera de cele practicate de catre magazinele real traditionale. Daca proiectul-pilot se dovedeste a fi un succes, conceptul va fi implementat si in alte orase germane.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » real testeaza un nou concept „drive-in” de cumparaturi

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: