Retailerii din Japonia se confrunta cu o situatie fără precedent

Retailerii japonezi trec printr-o scădere dramatică a stocurilor la produsele alimentare, pe fondul îngrijorării privind criza nucleară, care a condus la aprovizionarea în exces a localnicilor cu mărfuri esenţiale. Magazinele alimentare şi cele de proximitate, din mai multe regiuni ale ţării, au rafturile goale, în ciuda apelurilor la calm din partea retailerilor şi a oficialilor japonezi.

Retailerul nipon Seven & I a anunţat că anumite produse, printre care orezul, apa, bateriile şi hârtia igienică au fost vândute pe măsură ce aprovizionarea era în curs de realizare. Competitorul Aeon a declarat o situaţie asemănătoare, adăugând că aglomerarea a condus la întârzieri în livrarea produselor.

Purtători de cuvânt ai mai multor lanţuri de magazine au cerut consumatorilor să „cumpere cu mai mult calm”, aceeaşi declaraţie fiind repetată de către şeful de cabinet Yukio Edano. El a precizat că „s-a exagerat prea mult” şi a cerut locuitorilor să cumpere doar atât cât au nevoie, astfel încât să poată beneficia de produse cât mai multe persoane.

Sursa: Kam City

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Retailerii din Japonia se confrunta cu o situatie fără precedent
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: