Retailerii înregistreză performanțe scăzute pe piața britanică

Într-o perioadă de 12 săptămâni, care s-a încheiat la mijlocul lunii mai, cota de piaţă a retailerilor din Marea Britanie a înregistrat creşteri de doar 3,1%, în condiţiile în care Aldi, Lidl şi Waitrose continuă să înregistreze rezultate mai bune decât competitorii lor mai puternici.

Această creştere semnifică o decădere faţă de creşterea de 5% înregistrată în perioada anterioară. În acest caz, este posibil ca retailerii să nu mai aibă creşteri, în pofida rezultatelor prezentate de Aldi.

Retailerul Aldi  înregistrat o creştere de 25,4% pentru a atinge o cotă de 2,8%. Lidl îşi  susţine cota de piaţă de  2,8%, cu o creştere de 11,3%.   Waitrose a continuă să domine piaţa, cu o creştere de 7,0%.

Numărându-se, de asemenea, printre cei mai mari patru retaleri,  Sainsbury’s îşi păstreză cota de piaţă, în vreme ce Morrisons şi Tesco continuă să simtă presiunea pieţei. Asda rămâne în continuare pe poziţii cu o creştere de 6,5% care reflectă achiziţia liniei de magazine Netto.

Sursa: kamcity

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Retailerii înregistreză performanțe scăzute pe piața britanică

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: