Retailerul Carrefour continuă planul de restructurare

Carrefour continuă planul de restructurare al afacerilor la nivel global. Astfel, după ce a ieșit de pe trei piețe, retailerul a anunțat că plănuiește să inchidă platforma de e-commerce din Brazilia și a lansat, pentru o perioadă de probă, un concept nou de magazin în Italia, cu produse marcă proprie.

Magazinul nou deschis în Milano, Italia, comercializează produse sub marca proprie premium „Terre D’Italia”. Unitatea, plasată într-o stație de tren principală,  are un spațiu de vânzare de aproximativ 83 de metri pătrați și va oferi peste 280 de produse premium, precum paste, deserturi, vinuri, sosuri, etc.

Magazinul rămâne deschis până în luna februarie și este posibil ca retailerul francez să deschide și alte unități asemănătoare, dacă acest concept va avea succes.

Sursă: KamCity

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

2Performant
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *