Retailul în 2010 – review

Jon Wright, Şef al Global Retailing Research în cadrul Euromonitor International, explică modul în care încrederea consumatorilor a ricoşat în 2010, permiţându-le cumpărătorilor să cheltuiască din nou.

Cheltuieli însemnate s-au înregistrat la produse electronice, electrocasnice şi în sectorul sănătate şi frumuseţe, fiind divizate între pieţele dezvoltate şi cele emergente. Retailerii au urmărit mai multe pieţe, inclusiv China, Brazilia, Argentina şi Columbia pentru a inaugura noi magazine pe aceste pieţe aflate în creştere.

Sectorul produselor alimentare s-a descurcat mai bine decât sectorul produselor non-alimentare, dar vânzarea în afara magazinului a realizat cel mai bun scor în toate canalele de retail, crescând în fiecare piaţă în care a fost implementată. Amazon.com a ieşit în evidenţă fiind retailer pe internet, extinzându-şi gama de produse către retailingul online de produse alimentare în SUA, Marea Britanie şi Germania. Pieţele precum China şi Indonezia se află deja într-o creştere rapidă în termeni de retail alimentar.

Se aşteaptă ca retailul în afara magazinului să crească în perioada prognozată datorită consumatorilor care folosesc internetul în căutarea celor mai bune oferte. Amazon a profitat de această idee prin crearea unei aplicaţii smartphone care permite utilizatorilor să compare online preţurile dintr-un magazin.

 

Sursa video: Euromonitor International

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *