Rewe Group sporește eforturile de restructurare a rețelei Penny

Rewe Group lucrează la repoziţionarea diviziei magazinelor de tip discount Penny. După cum sugerează Lebensmittel Zeitung, discounterul încă înregistrează o diminuare a volumului de vânzări în Germania şi, potrivit previziunilor interne, ar putea suferi o pierdere substanţială în decursul acestui an. Se presupune că Penny va continua programul de restructurare a reţelei de magazine, închizând aproximativ 100 de puncte de vânzare, în timp ce foarte puţini bani vor fi investiţi în deschiderea de noi magazine.

Rewe Group a schiţat un plan alternativ în cazul în care eforturile de a repoziţiona Penny nu vor avea rezultate notabile, urmând să integreze anumite magazine Penny, selectate special, în reţeaua de supermarketuri a grupului Rewe.

Cu toate acestea, crearea unui astfel de program a devenit din ce în ce mai dificilă, Rewe Group aflându-se în plin proces de separare a diviziei de magazine de tip discount de departamentul de distribuţie şi logistica, investind 700 de milioane de euro în principal în construirea de noi depozite. Între timp, conform relatărilor, managerul Penny, Otto W. Gutjahr, a fost numit succesor al fostului Director de Achiziţii, Alfred Glander.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,845 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Rewe Group sporește eforturile de restructurare a rețelei Penny
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: