REWE lansează un nou format de magazin: Rewe Center

Rewe, reţeaua de magazine aparţinând REWE Group, a deschis pe 7 iunie un nou format de magazin, Rewe Center, în Munchen, Germania, conform Kantar Retail.

Potrivit lui Norbert Burkard, şeful Rewe pe Regiunea de Sud, noul concept de magazin, Rewe Center, oferă 22.000 articole, pe o suprafaţă de vânzare de 2.600 de metri patrati şi o experienţă de cumpărături excepţională. Noul magazin comercializează cea mai mare gamă de fructe proaspete, legume şi produse regionale din Bavaria.

Pentru prima dată retailerul german are afişate preţurile în format electronic pentru întregul sortiment de produse. Cumpărătorii pot folosi două case de marcat de unde îşi pot procura reţete şi îşi pot tipări lista de cumparaturi. Retailerul foloseşte, de asemenea, ecrane digitale pentru a informa cumpărătorii cu privire la ofertele curente şi la produsele noi.

In noile supermarketuri cumparatorii vor găsi gama completă de mărci private REWE:  „ja!” (500 articole), „Rewe”, „Rewe-Bio” şi „Feine Welt”.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » REWE lansează un nou format de magazin: Rewe Center
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: