Sainsbury’s a anunțat că acest Crăciun a fost cel mai bun din toate timpurile

Lanţul britanic de supermarketuri Sainsbury’s a raportat că acest Crăciun a fost cel mai bun înregistrat vreodată, cu vânzări totale de până la 7,5% (6% dacă se exclude combustibilul), timp de 14 săptămâni, până la 8 ianuarie 2011. Vânzările trimestriale nete au crescut până la 5,4% (3,6% dacă se exclude combustibilul). Tranzacţiile efectuate în săptămâna Crăciunului au atins pentru prima oară pragul de peste 24,5 milioane de Lire Sterline.

De-a lungul ultimului trimestru, compania a adăugat peste 650.000 m² de suprafată nouă de vânzare, constând în 11 noi supermarketuri, 13 magazine de proximitate noi, 14 extinderi de magazin şi 16 renovări de magazin.

Gama produselor nealimentare a continuat să crească, depăşind de trei ori rata sectorului produselor alimentare, înregistrând creşteri semnificative şi în domeniile casnic şi electric. Gama de îmbrăcăminte a înregistrat o creştere semnificativă, în special liniile de lenjerie şi accesorii obţinând rezultate bune, cu o creştere de peste 45% faţă de anul trecut.

Afacerile online şi de proximitate ale companiei au luat un puternic avânt odată cu deschiderea a 13 magazine locale Sainsbury’s în timpul ultimului semestru şi dezvoltarea sistemului de comenzi online pentru produsele nealimentare (serviciu disponibil în 150 de magazine).

Nectar, programul de fidelitate al lanţului de supermarketuri Sainsbury’s, are acum peste 17 milioane de membri, cu peste 800.000 mai mulţi decât anul trecut. „Strategia noastră de a atrage clientul universal prin preţuri corecte la produsele alimentare, a ajutat Sainsbury’s să ofere cel mai bun Crăciun din istoria sa, având ca rezultat o creştere a vânzărilor trimestriale nete, cu excepţia combustibilului, de 3,6%”, a precizat Justin King, director executiv Sainsbury’s.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *