ZaharulOradea

Sainsbury’s isi customizeaza logo-ul pentru a sarbatori lansarea filmului Shrek Forever After

Pentru prima data in istoria sa de 141 ani, compania Sainsbury’s si-a modificat logoul sau pentru a anunta sosirea lui Shrek, odata cu inceperea vanzarii in magazinele sale a ultimului film „Shrek Forever After”.

Incepand de azi magazinele cheie din Marea Britanie vor avea pe frontispiciu infamul „S” verde al lui Shrek, pentru a marca lansarea ultimului episod cu capcaunul verde, pretul de vanzare al acestuia fiind de 8 lire sterline.

„Schimbarea logoului nu a fost deloc usoara, dar suntem incantati sa marcam sosirea lui Shrek prin a incerca ceva <<verde>> azi si tot restul saptamanii!” a declarat Luke Jensen, Directorul Departamentului Non-Food al Salisbury’s.

Fiind in top 10 filme ale acestui an, cu un box office la nivel mondial de peste 735 milioane dolari, filmul Shrek Forever After este considerat, de catre public si criticii din domeniu, ca fiind unul dintre cele mai distractive filme din istorie.

Haiosul Shreck in marime naturala, personalul imbracat in personajele favorite ale copiilor, zone de face-painting, stickere, zone de mlastina si jocuri interactive la etajul magazinelor lor sunt atractiile cu care cei la Salisbury’s isi intampina cumparatorii.

Cu incasari de aproape 3 miliarde de dolari la nivel mondial, cvadrilogia Shrek este productia cea mai de succes din toate timpurile, capitolul final debutand cu 2 discuri editie speciala purtand semnatura DreamWorks Animation, Blue-ray Double Play (DVD si Blu-Ray) care includ toate cantecele noi de Craciun Shrektacular ale lui Donkey si un DVD Single Disc.

Mai multe poze aveti aici.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,058 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Sainsbury’s isi customizeaza logo-ul pentru a sarbatori lansarea filmului Shrek Forever After
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Foarte tare! Trebuie sa aiba ceva curaj sa-si asocieze brandul cu un personaj de film. De succes, e adevarat, dar cate a indurat saracul personaj. Sunt sigur insa ca au studiat oportunitatea pe toate feţele.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: