Sainsbury’s lansează campania Comic Relief TV cu Jamie Oliver

Jamie Oliver revine într-o nouă campanie publicitară naţională a retailerului britanic Sainsbury’s, care va fi difuzată pentru prima oară azi, 2 martie, în timpul pauzei comerciale pentru Emmerdale. Reclama de 30 de secunde înfăţişează consumatorii Sainsbury’s şi angajaţii lanţului cuprinşi de spiritul Comic Relief, îmbrăcând costume ciudate şi „făcând ceva amuzant pentru bani”.

Sainsbury’s a sprijinit Comic Relief din 1999, ajutând în tot acest timp strângerea a peste 48 milioane de lire sterline pentru cauze bune. Angajaţii Sainsbury’s au făcut întotdeauna o diferenţă prin eforturile lor de a strânge fonduri, obţinând 7 milioane de lire sterline.

Reclama a fost creată de către AMV BBDO şi regizată de către Sam Cadman în magazinul Sainsbury’s Sydenham din sudul Londrei. Sam este un regizor cunoscut care a lucrat şi pentru celebrul show „Trigger Happy TV”, realizând reclame şi pentru McDonalds şi Ikea.

 

Sursa foto & video: jsainsburys.co.uk

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Sainsbury’s lansează campania Comic Relief TV cu Jamie Oliver

Spune-ți părerea

  1. Reclama are potential. Mi se pare super ok…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: