Jamie Oliver se intoarce cu un nou spot TV national pentru Sainbury’s, care a fost difuzat pentru prima data ieri, 15 noiembrie 2010, in pauza publicitara din timpul serialului Coronation Street.
Spotul de 60 de secunde este primul dintr-o noua campanie ce evidentiaza faptul ca la Sainbury’s telespectatorii pot gasi tot ce au nevoie pentru un Craciun perfect. Acesta va fi urmat de o serie de spoturi mai scurte care pun accentul pe produsele calitative de Craciun, inclusiv cateva din gama recent relansata „Gusta diferenta” precum curcanul negru Norfolk si alte produse clasice cum ar fi mini-placintele de la brutaria magazinului.
Sainsbury’s a fost de acord sa devina sponsor principal al programului de divertisment de Craciun pe canalele UKTV, Dave si Gold.
Reclama incurajeaza telespectatorii sa participe la un nou concurs, la care castigatorul si vecinii lui vor castiga din partea Sainbury’s tot ce au nevoie pentru o petrecere de Craciun perfecta. Acest premiu incredibil include zapada, decoratii, un cor, focuri de artificii si multe alimente. Pentru mai multe informatii si detalii despre concurs, viziteaza http://www.sainsburys.co.uk/perfectchristmas.
„Acesta este unul dintre cele mai bune spoturi pe care le-am filmat pentru Sainsbury’s. In doar cateva nopti, echipa a creat o poveste de Craciun completa, de la zapada, la lumini si cor. Este o reclama geniala si sper ca va ajuta pe toata lumea sa intre in spiritul sarbatorilor de iarna.”, spune Jamie Oliver.
Spotul a fost creat de AMV BBDO si regizat de Adrian Moat in Halton Gill langa Skipton, Yorkshire Dales. Adrian este un regizor de renume care a creat scurt metraje pentru Unicef si a regizat reclame pentru BMW si Rolex.
Pentru mai multe informatii despre gama de produse de Craciun marca Sainsbury’s si sute de retete fantastice, viziteaza http://www.sainsburys.co.uk/.
Compania J Sainsbury plc a fost fondata in 1869, iar in prezent opereaza un total de 872 de magazine din care 537 de supermarketuri si 335 de magazine de proximitate.