Creștere de 5,2% pentru Schwarz Group, operatorul rețelelor de magazine Kaufland și Lidl

Grupul german de retail Schwarz Group, operatorul reţelelor de magazine Kaufland şi Lidl, prezente şi în România, a anunţat vânzări în creştere cu 5,2% în anul financiar 2016, încheiat la 28 februarie 2017.

1Astfel, Schwarz Group a înregistrat în anul fiscal 2016 vânzări nete de 90,2 miliarde de euro, conform IGD. Chiar dacă procentul de creştere s-a situat între 7 – 9 % în ultimii 2 ani, grupul german a înregistrat totuşi o performanţă notabilă cu acest procent de 5,2% creştere, în actualul context.

În ţara de origine, Germania, Lidl a performat mai decât Kaufland, cu creşteri de 5,7%, la 20,4 miliarde de euro, respectiv 0,7%, la 13,6 miliarde, unul dintre motivele creşterii fiind remodelarea magazinelor Lidl în noul concept de magazin.

La nivel international, în anul financiar 2016, cea mai bună piaţă pentru Schwarz Group a fost Spania (+ 9,4%, la 3,3 miliarde de euro). În Austria si Cehia Lidl a înregistrat o creştere de 10%, respectiv 14%.

Schwarz Group intenţionează să investească în actualul an financiar suma de 7 miliarde de euro, principalele focusuri fiind pe remodelarea magazinelor Kaufland şi intrarea pe vânzările online, pentru care grupul de retail desfăşoară deja unele teste.

În România, Schwarz Group operează în mod curent ambele reţele. Kaufland, pe formatul hipermarket, este lider de piaţă, cu 115 magazine la nivel naţional, iar Lidl, pe formatul discounter, operează 210 unităţi.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *