Strategia Lidl în Ungaria se bazează pe consolidarea vânzărilor în magazinele deja existente, nu pe o expansiune rapidă

Jenő Grósz , directorul Lidl Ungaria, a declarat într-un interviu că afacerea a crescut în fiecare an, în ciuda crizei financiare, iar acest lucru nu s-a întâmplat datorită deschiderii de noi magazine, ci prin creșterea cifrei de afaceri în unitățile deja existente.

Lidl exportă din ce în ce mai multe produse din Ungaria, iar în prezent numărul lor este de 106. De asemenea, din cei 700 de furnizori, aproximativ 200 sunt maghiari, dintre care 36 sunt totodată producători pentru piața internațională unde retailerul german activează.

Se dorește ca piața din Ungaria să atingă același nivel cu cea din Polonia, unde peste 60% din produsele comercializate în magazinele Lidl sunt poloneze. Totodată, pentru a atrage cumpărători, Lidl a introdus patiserii în 147 din cele 156 de magazine pe care pe deține pe piața maghiară.

Până în prezent, 26 de proiecte de retail propuse de Lidl au fost respinse de autoritățile din Ungaria din cauza legii care dorește protejarea micilor comercianți și interzice extinderea magazinelor de dimensiuni mari pe porțiuni extinse.

Sursă: Planet Retail

OFERTĂ SPECIALĂ30% reducere la Abonamentul Premium – 12 luni, între 17 decembrie şi 24 decembrie 2012!

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Strategia Lidl în Ungaria se bazează pe consolidarea vânzărilor în magazinele deja existente, nu pe o expansiune rapidă
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: