Tesco iese de pe piața japoneză

Retailerul britanic Tesco a anunţat ieri, 31 august 2011, că îşi va închide operaţiunile sale din Japonia, invocând probleme de scalabilitate.

Philip Clarke, Tesco CEO, a declarat: „Am decis să vindem operaţiunile noastre din Japonia şi să ne concentrăm asupra operaţiunilor noastre mai mari din regiune, în conformitate cu priorităţile noastre de creştere economică şi de rentabilitate. Vreau să le mulţumesc colegilor noştri din Japonia pentru devotamentul lor faţă de Tesco. „

El a adăugat: „Având magazine cu locaţii foarte bune în întregul Tokyo, vom demara un proces oficial de vânzare în lunile următoare, iar operaţiunile se vor desfăşura ca de obicei în acest timp.”

Japonia este ţara în care Tesco are cele mai mici operaţiuni internaţionale, cu 129 de magazine în zona Marele Tokio, sub brandurile Tsurakame, Tesco şi Tesco Express.

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *