Tesco iese de pe piața japoneză

Retailerul britanic Tesco a anunţat ieri, 31 august 2011, că îşi va închide operaţiunile sale din Japonia, invocând probleme de scalabilitate.

Philip Clarke, Tesco CEO, a declarat: „Am decis să vindem operaţiunile noastre din Japonia şi să ne concentrăm asupra operaţiunilor noastre mai mari din regiune, în conformitate cu priorităţile noastre de creştere economică şi de rentabilitate. Vreau să le mulţumesc colegilor noştri din Japonia pentru devotamentul lor faţă de Tesco. „

El a adăugat: „Având magazine cu locaţii foarte bune în întregul Tokyo, vom demara un proces oficial de vânzare în lunile următoare, iar operaţiunile se vor desfăşura ca de obicei în acest timp.”

Japonia este ţara în care Tesco are cele mai mici operaţiuni internaţionale, cu 129 de magazine în zona Marele Tokio, sub brandurile Tsurakame, Tesco şi Tesco Express.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,863 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Tesco iese de pe piața japoneză
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: