Herbamare

Tesco intenționează să intre pe piața de retail din Vietnam

Retailerul britanic Tesco, are în vedere intrarea pe piaţa vietnameză, după cum informează The Independent. Se crede că societatea intenţionează să se lanseze pe două pieţe din Asia de Sud-Est, deşi nu se aşteaptă curând nici o declaraţie oficială.

Într-o prezentare către analiştii londonezi, Tesco a subliniat atât caracterul relativ subdezvoltat al pieţei vietnameze de retail, cât şi perspectiva unei mari creşteri economice bazate pe populaţia sa de 87 milioane locuitori. De asemenea, se aşteaptă ca expansiunea internaţională să fie un domeniu-cheie de interes pentru directorul executiv Tesco Philip Clarke din clipa în care va prelua conducerea, în martie, de la Terry Leahy. Recent, retailerul a fost împiedicat în încercarea de a cumpăra operaţiunile lanţului de hypermarketuri Carrefour din Malaezia, Thailanda şi Singapore.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,971 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Tesco intenționează să intre pe piața de retail din Vietnam
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: