Retailerul britanic Tesco a publicat ieri pe site-ul companiei rezultatele financiare aferente celui de-al treilea trimestru marcand o crestere in vanzarile nete de 1,5 %, incluzand TVA-ul si exceptand carburantul. In Marea Britanie s-a inregistrat o crestere de 5%. La fiecare doi ani cifra de vanzare a celor mai bune produse marca proprie creste cu doua cifre. Tesco a raportat o crestere in vanzarile de produse non-alimentare fata de cel de-al doilea trimestru iar Tesco Direct a inregistrat o crestere in vanzari de 30% pe perioada celui de-al treilea trimestru.
Vanzarile de pe piata internationala au crescut cu 15,7% mai ales datorita cresterii puternice cu 23,4 % din Asia. In Anshan (China), Tesco a deschis al patrulea mall Lifespace, cu un grad de ocupare de 96%. Pentru prima oara in ultimii 3 ani toate afacerile Tesco au realizat vanzari nete pozitive in Europa, excluzand impactul industriei petroliere; vanzarile europene totale crescand pana la 7.6%, in timp ce vanzarile nete au crescut cu 3,6%. Compania a raportat performante imbunatatite in Ungaria si Turcia. In SUA, Fresh & Easy a raportat o crestere a vanzarilor de 38,5% in timp vanzarile nete au crescut cu 9,8%, lucru determinat in principal de cresterea numarului de clienti.
„Am realizat progrese bune in cel de-al treilea trimestru, cu o crestere pozitiva la nivelul Grupului. Impulsul in vanzari si castigurile in cota de piata sunt datorate investitiei noastre continue in <<excursia de cumparare>> si in noul program de deschidere de magazine noi pe pietele existente. Cresterea ritmului recuperarii economiei globale, plus accentul pe care l-am pus pe economia productivitatii ne permitem sa mentinem o crestere durabila si profitabila – livrand calitate si valoare clientiilor si actionarilor nostri.” a declarat directorul Terry Leahy
