Noua pagină de Facebook aparţinând retailerului britanic Tesco înglobează toate paginile Tesco existente pe Facebook şi va acţiona asemenea unui punct focal în ceea ce priveşte relaţiile online ale retailerului cu clienţii. Tesco intenţionează să ofere fanilor săi de pe Facebook oferte exclusiviste şi promoţii, utilizând pagina reţelei de socializare pentru a interacţiona cu consumatorii şi pentru a răspunde întrebărilor legate de serviciile pentru clienţi.
Supermarketul a lansat pagina la sfârşitul lunii februarie, aceasta incluzând, de asemenea, şi un tab dedicat Clubcard. Retailerul avea deja o serie de pagini oficiale pe Facebook pentru câteva dintre diviziile sale.
O purtătoare de cuvânt a Tesco a declarat: „Consumatorii doresc să ştie ce anume oferă Tesco într-o gamă largă de subiecte, de la rolul nostru în comunitate până la ofertele Clubcard. Am creat acest site pentru a aduce împreună toate comunităţile online Tesco, precum Real Food, Clubcard şi Race for Life, uşurând modalitatea de comunicare dintre noi şi clienţi.”
Prin intermediul acestei pagini, Tesco va construi relaţii cu fundaţiile caritabile partenere, Alzheimer’s Society şi Cancer Research Race for Life.
Sursa: Marketingweek
