In Marea Britanie, TESCO este in cautarea unui mod de a stimula comunicarea cu clientii prin retelele de socializare, prin campanii ce se vor fi desfasura in urmatoarele luni, raporteaza Marketing Week. Retailerul este in discutii cu agentii pentru modul in care pof fi folosite platformele sociale pentru a crea o relatie mai stransa cu clientii intregii game de produse. Tesco Bank este prima care va face un pas inainte in activitatea social media desemnand agentia digitala Arena Quantum sa lanseze o campanie de promovare a unui produs nou la sfarsitul acestei luni.
In prezent exista 19 feed-uri Tesco tematice – desi cele mai multe au ramas in stare latenta de anul trecut – exceptia este ClothingatTesco, actualizata constant. La inceputul acestui an, Tesco a lucrat cu Right Now, companie care a monitorizat opiniile postate pe Twiter despre brand.
Despre TESCO
TESCO opereaza mai mult de 4.300 de magazine in 14 tari. In timp ce vanzarile globale contribuie la evolutia companiei, majoritatea vanzarilor (68%) sunt inregistrate in Marea Britanie in hypermarketuri, supermarketuri, magazine de convenienta, websituri e-commerce si prin cardurile de fidelitate. TESCO foloseste baza clientilor, marca, reteaua extinsa de magazine, datele cumparatorilor pentru a se extinde dincolo de a fi numai un retailer alimentar, catre categorii non-alimentare si servicii precum banking, asigurari, imobiliare si telecomunicatii.
Sursa: Planet Retail
