Diamant

TESCO testează în Statele Unite ale Americii programul de cumpărături online

În Statele Unite ale Americii, retailerul britanic TESCO a inițiat sistemul Fresh & Easy, pentru a permite clienților să achiziționeze produse cât mai proaspete, la prețuri foarte accesibile, datorită comerțului de proximitate. Conform ziarului The Financial Times,  în cadrul acestui sistem, TESCO lansează serviciul click & collect. Serviciul va fi disponibil pentru o perioadă limitată, cu caracter de probă.

Retailerul intenționează astfel să pună în aplicare strategia sa de încurajare a cumpărăturilor în mediul online pentru cât mai multe din magazinele pe care le deține.

Philip Clark, directorul executiv al grupului, a declarat investitorilor din Statele Unite ale Americii că această inițiativă ce permite clienților să comande online, urmând să achiziționeze produsele din magazin, va fi pusă în aplicare până la sfârșitul acestui an.

Între timp, Tesco se pregătește să deschidă în toamnă un punct de testare a pieței, într-unul din magazinele sale din Edinburgh, Anglia. În trecut, programele similare ale retailerului nu au fost încununate de succes, așa cum se preconiza, încetând să fie aplicate.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,996 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » TESCO testează în Statele Unite ale Americii programul de cumpărături online

Spune-ți părerea

  1. […] TESCO testează în Statele Unite ale Americii programul de … (Publicitate) eMAG.ro – cea mai variata gama de produse […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: