Tesco – vânzări modeste pe plan local, dar solide pe plan internațional

Tesco a raportat o creştere a vânzărilor de grup de 7,6% pe perioada celor şase săptămâni de vârf de vânzare ale Sărbătorilor de Iarnă, până la 8 ianuarie 2011. Totalul vânzărilor internaţionale din această perioadă a crescut la 14,2%, având performanţe puternice în toate cele trei regiuni (Asia, Europa şi SUA).

Operaţiunile din Asia ale retailerului Tesco au înregistrat o creştere totală a vânzărilor de 24,2%, alături de un progres net susţinut de Thailanda şi China. În timpul aceleiaşi perioade, operaţiunile din SUA au cunoscut o creştere a vânzărilor de până la 36,9%. În Europa, vânzările totale au crescut cu 5,6% (9,1% la rate constante) în timp ce creşterea vânzărilor nete s-a încadrat în valori pozitive în toate pieţele europene. Pe piaţa de origine a Tesco, Marea Britanie, vânzările totale au crescut cu 4,2%, iar cele nete cu 0,6%.

Vânzările online au obţinut scoruri puternice atât la produsele alimentare, cât şi la cele nealimentare, cu o creştere totală urcând până la două cifre. Tesco Direct a cunoscut o ascensiune de 18% în vânzări, generată de rezultate remarcabile la jucării, jocuri şi aparate de uz casnic de dimensiuni reduse. Tesco Mobile a atins pragul de 2,5 milioane de clienţi în perioada Crăciunului; cu toate acestea, vânzările totale la produsele nealimentare, inclusiv cele realizate prin reţeua de magazine Tesco, au scăzut, fiind afectate de condiţiile nefavorabile de climă din decembrie.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *