Un magazin Metro Cash & Carry a găzduit Târgul Gastro Trends 2011

Divizia germană Cash & Carry a retailerului Metro Group a organizat la sfârşitul lunii februarie a noua ediţie a târgului anual Gastro Trends, care a avut loc în oraşul Hanovra din Germania. Retailerul şi-a promovat brandurile private, între care H-Line, Horeca Select, Aro, Rioba şi Fine Food, expunându-le într-o manieră asemănătoare celei întâlnite în magazinele sale cash & carry.

Retailerul a mai prezentat şi alte categorii de produse, cum ar fi fructele şi legumele şi şi-a promovat sistemul flexibil de comenzi online intitulat „Sellyorder”, al cărui scop este de a oferi întreprinderile mici şi mijlocii o mai bună modalitate de a se aproviziona cu produse proaspete.

Târgul s-a desfăşurat pe o suprafaţă de 13.000 m², găzduind aproximativ 200 de expozanţi şi fiind vizitat de aproape 5.000 de clienţi profesionişti din domeniile culinar şi retail.

Sursa: Kantar Retail IQ

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Un magazin Metro Cash & Carry a găzduit Târgul Gastro Trends 2011

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: