Carrefour a publicat ieri rezultatele financiare pe trimestrul trei din 2010.
Intreg grupul Carrefour a realizat vanzari in valoare de 25.6 miliarde de € ( inclusiv TVA ). Plusul de 6,7 % se datoreaza in principal vanzarilor din pietele in curs de dezvoltare. Astfel America Latina a avut un plus in vanzari de 34.3% iar Asia un plus de 26,3%. Cele mai mari cresteri s-au inregistrat in Brazilia (+13.1%) si China (+7.0%).
La Carrefour acasa, in Franta, trendul vanzarilor este crescator in trimestrul trei. In segmentul de hypermarketuri evolutia este urmatoarea : -4.5% in Q1, -2.7% in Q2 si -1.2% in Q3. Supermarketurile Carrefour sunt in crestere si ele.
In Europa si-au inbunatatit performantele tari precum Belgia (- 1,3 %) sau Polonia (+ 4,7 %), dar Sudul Europei ramane afectat inca de situatia economica.
„Carrefour a realizat o performanta solida de vanzari in al treilea trimestru, in ciuda unui mediu de tranzactionare care ramane o provocare intr-o serie de pieţe cheie. Suntem deosebit de multumiti de vanzarile noastre puternice de pe pietele emergente, cum ar fi cele din Asia si America Latina si de faptul ca exista semne de redresare în piete cum ar fi Belgia, Polonia şi Taiwan. Ramenem focusati pe executia cat mai buna a planului nostru de implementare al noului format de magazin, Carrefour Planet.” Declaratia apartine lui Lars Olofsson, CEO si Membru in Board-ul de conducere al Carrefour.