Vânzările de retail au crescut semnificativ în perioada Crăciunului în Ungaria în 2010, apropiindu-se de nivelul de consum de dinainte de criză, potrivit Asociaţiei Naţionale a Comerţului (OKSZ), citat de MTI. OKSZ estimează că vânzările cu amănuntul au crescut cu 5% pe an în termeni valorici până în decembrie 2010, totalizând 840-850 bn HUF (3 miliarde de euro).
Vânzările de retail din Ungaria au început să demonstreze un trend ascendent în al treilea trimestru al anului 2010, înainte de aceasta ele înscriindu-se într-o scădere continuă încă din 2007. Potrivit OSKZ, creşterea înregistrată în perioada Crăciunului a reprezentat confirmarea tendinţei de creştere a pieţei retailului în Ungaria. Între 2007 şi 2009, vânzările lunii decembrie s-au aflat în scădere în fiecare an. În decembrie 2009, acestea erau cu aproape 10% mai mici decât în aceeaşi perioadă a anului 2007.
Sursa: PMR
