Vânzările Grupului Carrefour au crescut cu 3,9% în 2014

Creşterea organică a vânzărilor Grupului francez de retail Carrefour a fost în 2014 de 3,9%, comparativ cu anul trecut, la aproape 84 de miliarde de euro, dintre care 39,6 miliarde reprezintă vănzările din ţara mamă, Franţa, iar 46,3 miliarde de euro reprezintă vănzările în restul ţărilor unde grupul este prezent.

IMG-4998Pentru prima dată în ultimii șase ani, vânzările  din Europa au fost în general stabile, pieţe precum Belgia, Polonia şi România înregistrând creşteri. Rămânând în Europa, in ţara mamă, Franţa, vânzările Carrefour au crescut cu 1,2%

Cu o creștere de 18,1%, America Latină a performat foarte puternic, Brazilia fiind principalul driver de creştere, piaţă care a continuat să crească cu vânzări organice de 11,9%. În Asia, vanzarile au scăzut cu 1.8%.

De la începutul anului, rețeaua internaţională de magazine Carrefour a adăugat 657.000 mp brut suprafaţă de vănzare (457.000 mp net), iar ca număr de magazine, Carrefour a încheiat anul 2014 cu un număr total de 10.860 de magazine, în întreaga lume, adică cu un plus de 755 de magazine faţă de 2013.

Rezultate financiare Carrefour, in Q4 din 2014 si pe intreg anul 2014

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Vânzările Grupului Carrefour au crescut cu 3,9% în 2014
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: