Vânzările hypermarketurilor franceze Carrefour au suferit în 2010

Carrefour a anunţat că vânzările primelor sale 10 hypermarketuri din Franţa au scăzut în 2010, într-un clasament al companiilor franceze. Documentul intern, obţinut de către revista franceză LSA, demonstrează că dintr-un total de 231 hypermarketuri franceze, doar 66 au înregistrat o creştere a volumului de vânzări în 2010.

Două hypermarketuri au anunţat vânzări stabile, în timp ce vânzările celorlalte hypermarketuri au scăzut. În timp ce vânzările în hypermarketurile deţinute au scăzut, în medie, cu 2,1%, vânzările în magazinele francizate au scăzut cu doar 0,4%.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Vânzările hypermarketurilor franceze Carrefour au suferit în 2010
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: