Vânzările Intermarche au crescut cu 4% în 2010

Potrivit ziarului francez Le Figaro, retailerul Intermarche a mărit vânzările cu 4% până la 35 miliarde de euro în 2010. Această creştere s-a datorat în principal performanţelor înregistrate pe pieţele internaţionale. Vânzările nete ale grupului, cu excepţia combustibilului, au crescut cu 1,6%, cota sa de piaţă scăzând cu 0,1 puncte procentuale. Cu toate acestea, discounterul Netto şi-a mărit vânzările cu 9,7%, iar cota de piaţă a crescut cu 0,1%.

Intermarche a lansat un plan trienal prin care să-şi crească vânzările cu 15%, fiind de aşteptat să-şi finalizeze programul de rebranding cu lansarea Intermarche Hyper, Intermarche Super, Intermarche Contact şi Intermarche Express până la sfârşitul anului 2011. De asemenea, intenţionează să-şi extindă reţeaua de drive-in în 80 de magazine până la sfârşitului anului. În prezent, aceasta operează în doar opt unităţi. În acest plan pe trei ani va fi integrată şi lansarea mărcii private „Itineraire des Saveurs”.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *