Potrivit ziarului francez Le Figaro, retailerul Intermarche a mărit vânzările cu 4% până la 35 miliarde de euro în 2010. Această creştere s-a datorat în principal performanţelor înregistrate pe pieţele internaţionale. Vânzările nete ale grupului, cu excepţia combustibilului, au crescut cu 1,6%, cota sa de piaţă scăzând cu 0,1 puncte procentuale. Cu toate acestea, discounterul Netto şi-a mărit vânzările cu 9,7%, iar cota de piaţă a crescut cu 0,1%.
Intermarche a lansat un plan trienal prin care să-şi crească vânzările cu 15%, fiind de aşteptat să-şi finalizeze programul de rebranding cu lansarea Intermarche Hyper, Intermarche Super, Intermarche Contact şi Intermarche Express până la sfârşitul anului 2011. De asemenea, intenţionează să-şi extindă reţeaua de drive-in în 80 de magazine până la sfârşitului anului. În prezent, aceasta operează în doar opt unităţi. În acest plan pe trei ani va fi integrată şi lansarea mărcii private „Itineraire des Saveurs”.
