Volumul retailului a crescut cu 0,4% în zona euro

În ianuarie 2011, comparativ cu luna decembrie a anului 2010, volumul retailului a crescut cu 0,4% în zona euro (EA17) şi cu 0,6% în EU27, conform Eurostat. În decembrie 2010, retailul a scăzut cu 0,4%, respectiv cu 0,3%. În ianuarie 2011, comparativ cu luna ianuarie a anului 2010, indicele de vânzare în retail a crescut cu 0,7% în zona euro şi cu 1,9% în EU27.

În ianuarie 2011, comparativ cu luna decembrie 2010, produsele alimentare, băuturile şi tutunul au urcat cu 0,1% în zona euro, dar au scăzut cu 0,3% în EU27. Sectorul produselor nealimentare a crescut cu 0,6%, respectiv 1,3%. Printre statele membre pentru care sunt disponibile date, volumul retailului a crescut în nouă şi a scăzut în nouă. Cele mai mari creşteri au fost observate în Slovenia (+4,6%) şi Bulgaria (+2,1%), în timp ce cele mai mari scăderi s-au înregistrat în Estonia (-4,2%), Letonia şi Malta (ambele cu -1,7%).

În ianuarie 2011, comparativ cu luna ianuarie a anului 2010, vânzările la produsele alimentare, băuturi şi tutun au scăzut cu 0,8% în zona euro şi cu 1,3% în EU27. Sectorul produselor nealimentare a crescut cu 1,5%, respectiv cu 4,2%. Printre statele membre pentru care sunt disponibile date, volumul retailului a crescut în nouă şi a scăzut în nouă. Cele mai mari creşteri s-au înregistrat în Polonia (+13,1%), Marea Britanie (+5,6%) şi Franţa (+4,3%), în timp ce cele mai mari scăderi s-au observat în Malta (-9,7%), România (-5,8%) şi Portugalia (-5,4%).

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,932 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Volumul retailului a crescut cu 0,4% în zona euro

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: