Walmart accelerează expansiunea în China

Walmart intenţionează să crească rata de penetrare în oraşele mai mici din China, conform Planet Retail. Potrivit Ed Chan, CEO al Walmart China, proporţia de magazine Walmart situate la nivelul unui singur oraş este de aşteptat să scadă la 18% în 2014, de la 20% anul trecut.

Există, de asemenea, planuri agresive de extindere a operaţiunilor Sam’s Club, divizia de Cash & Carry a Walmart, de la cele patru provincii unde se operează la ora actuală, la 17 provincii chineze, în cinci ani. Dezvoltarea viitoare se va baza pe achiziţia de terenuri, sistemul de leasing devenind mai greu accesibil, ca urmare a creşterii preţurilor bunurilor imobiliare.

Walmart construieşte în prezent al şaptelea magazin Sam’s Club în oraşul-port din NE-ul ţării, Dalian, pe primul teren cumpărat în China. „In cazul in care va fi un proiect potrivit nevoilor noastre, vom încerca să achiziţionăm direct de la Guvern drepturile de utilizare ale terenurilor, a spus Chan.

Anul trecut, Walmart China a generat vanzari de 7.5 miliarde de USD, sau 1,8% din totalul companiei, prin intermediul celor 329 de magazine.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Walmart accelerează expansiunea în China
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. hehe, si stiu din „surse” ca Wallmart este de curand partener Lyoness in SUA ;) :)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: