Walmart, cel mai mare retailer din lume, va ajunge în curând la un volum de vânzări estimat la jumătate de trilion de dolari, potrivit ultimelor previzionări realizate de către analiştii IGD, care se ocupă de monitorizarea pieţei produselor alimentare. Cifrele anunţate pe 17 februarie 2011, au înfăţişat şi faptul că este posibil ca operaţiunile globale ale Tesco să crească cu 7,5% pe an.
Cu o rată anuală de creştere de 7,5% între 2010 şi 2015, Tesco este considerat retailerul cu cea mai rapidă creştere dintre cei patru retaileri principali ai lumii. Favorizat de schimbul celor mai bune metode în domenii precum devotamentul şi serviciile oferite pe piaţă şi, în special, de activitatea din Asia, vânzările Tesco vor creşte la 106.073 milioane de euro până în 2015 (comparativ cu 73.777 milioane euro în 2010).
Cel mai mare retailer din lume până în 2015 va rămâne Walmart, cu o creştere anuală de 4,7%, vânzările sale globale ajungând la 401.753 milioane de euro, depăşind jumătate de trilion de dolari în 2014.
Noul concept de hypermarket inaugurat de către Carrefour, Carrefour Planet, precum şi o creştere puternică pe pieţele emergente, va întări poziţia secundă a retailerului în clasamentul mondial.
Metro se va baza pe operaţiunile sale internaţionale, despre care se preconizează că vor creşte mai repede decât cele interne.
Previziuni vanzări „Top 4” retaileri mondiali, conform IGD:
Sursa: fmcgnews.co.uk
