Retailerul britanic Asda, aparţinând Walmart, a lansat un site de matrimoniale care recomandă indivizii pe baza preferinţelor alimentare şi a obiceiurilor de a-şi face cumpărăturile. Site-ul, asdadating.com, afişează următorul slogan: „Logic este ca, din moment ce acum vă faceţi cumpărăturile online, tot astfel să vă întâlniţi şi dragostea!”
Site-ul prezintă pachete diferite de abonare, costurile variind între 4 şi 9,50 lire sterline (între 6,24 şi 14,8 dolari). Un reprezentant al retailerului a declarat că site-ul a fost creat după finalizarea unui sondaj în urma căruia s-a dezvăluit că 71% dintre bărbaţii intervievaţi şi 64% dintre femeile respondente au recunoscut că primul loc în care se uită după un potenţial partener este supermarketul.
Sursa: Planet Retail

Romanii nu mai au bani nici pentru mancare, n-ar prinde ideea.
Site-ul respectiv de matrimoniale s-a inchis deja de anul trecut, asadar nu mai este online.
Poate ar fi avut mai mult succes un site de matrimoniale care sa faca recomandarile in functie de tipul de bere preferat.