Walmart Asda lanseaza un site de matrimoniale

Retailerul britanic Asda, aparţinând Walmart, a lansat un site de matrimoniale care recomandă indivizii pe baza preferinţelor alimentare şi a obiceiurilor de a-şi face cumpărăturile. Site-ul, asdadating.com, afişează următorul slogan: „Logic este ca, din moment ce acum vă faceţi cumpărăturile online, tot astfel să vă întâlniţi şi dragostea!”

Site-ul prezintă pachete diferite de abonare, costurile variind între 4 şi 9,50 lire sterline (între 6,24 şi 14,8 dolari). Un reprezentant al retailerului a declarat că site-ul a fost creat după finalizarea unui sondaj în urma căruia s-a dezvăluit că 71% dintre bărbaţii intervievaţi şi 64% dintre femeile respondente au recunoscut că primul loc în care se uită după un potenţial partener este supermarketul.

Sursa: Planet Retail

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Walmart Asda lanseaza un site de matrimoniale
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Romanii nu mai au bani nici pentru mancare, n-ar prinde ideea.

    Răspunde
  2. Site-ul respectiv de matrimoniale s-a inchis deja de anul trecut, asadar nu mai este online.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: