WALMART lanseaza un hipermarket de format compact in China

Walmart, cel mai mare retailer din lume, a lansat un nou hipermarket compact in China, dupa modelul magazinelor sale mai mici din America Latina. Cu o suprafata de numai 12.300 mp, noul format a fost deschis sub marca Smart Choice, luna trecuta, in provincia Zhang Shu, in Jiangxi, un oras de 500.000 de locuitori. „Ne va ajuta sa ajungem la mai multi consumatori. Nu numai pe pietele urbane, ci si la locuitorii zonelor rurale sau a micilor orase.„, a spus Doug McMillon, director general Walmart International.

McMillon descrie formatul ca fiind celui „al unui magazin mai mic, o cladire mai ieftina; cu o podea de ciment, pereti de caramida, probabil, cateodata lipsind aerul conditionat.” A adaugat ca, randamentul investitiilor la hipermarketurile de format compact este egal cu cel al hipermarketurile Supercenter, care au o suprafata mai mult decat dubla. „Dar costul intretinerii este mai mic, asa ca si preturile sunt mai mici.” Acest format se bazeaza pe succesul magazinelor Bodega Aurrera din Mexico si a lantulului Changomas din Argentina. McMillon a marturisit ca acest format ar putea fi potrivit si pentru Africa sub-sahariana, daca Walmart o sa primeasca aprobarea ofertei de preluare a retelei Massmart.

Sursa: Planet retail

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » WALMART lanseaza un hipermarket de format compact in China

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: