Herbamare

600.000 de clienți într-un an prin programul de loializare BILLA Card Plus

Billa România aniversează în data de 9 octombrie un an de când a lansat programul de loializare BILLA Card Plus. Programul a atras aproape 600.000 clienți și înregistrează puțin sub jumătate din vânzările BILLA România.

poză-1Pentru a marca acest succes, BILLA ROMÂNIA pregătește în luna noiembrie pentru cei mai fideli clienți o campanie specială care oferă o serie de beneficii adiționale pentru a răsplăti fidelitatea clienților BILLA Card Plus.

“Programul BILLA Card Plus a fost creat din dorința de a le oferi clienților noștri fideli o serie de avantaje care să aducă un plus de valoare la fiecare vizită în magazinele BILLA. Ne bucurăm că un număr atât de mare de clienți s-a înscris în program și le promitem să le răsplătim și pe viitor fidelitatea printr-o mulțime de beneficii așa cum am făcut și până acum,” declară Sorana Georgia, Director General al BILLA România.

Membrii BILLA Card Plus beneficiază zilnic de reduceri la peste 400 de produse atent selecționate din toate din toate gamele de produse. În plus, periodic sunt aplicate reduceri de până la 25% la produsele dintr-o anumită categorie sau de la un anumit brand direct pe bonul pe casă. BILLA Card Plus este un program care oferă avantaje personalizate tuturor membrilor. Astfel, de ziua lor de naștere, clienții primesc un cod de reducere de 10%, iar de ziua numelui membrii primesc o surpriză la casele de marcat dacă vizitează magazinele BIL’LA. Programul are o funcționalitate aparte care permite acordarea de reduceri pentru produsele cumpărate cel mai des.

Lista articolelor oferite la preț special variază de la o lună la alta pentru a oferi clienților fideli reduceri la cât mai multe produse utile pentru gospodărie. Ofertele sunt comunicate în secțiunea dedicată BILLA Card Plus de pe site-ul www.billa.ro și în catalogul special dedicat programului tiparit cu frecvență lunară.

Programul este dezvoltat și îmbunătățit constant/continuu, păstrând mereu focusul pe nevoile clienților. Astfel, ei vor primi întotdeauna beneficii relevante pentru stilul lor de viață și adaptate la nevoile lor de zi cu zi.

Înscrierea în programul de fidelizare BILLA Card Plus se face foarte simplu prin completarea formularului de înscriere disponibil in orice magazin. Pe baza cardului BILLA Card Plus primit gratuit și pe loc, clienții pot beneficia imediat de toate avantajele programului. Mai mult decât atât, clienții primesc și trei minicarduri detașabile astfel încât întreaga familie să poată beneficia de accesul în programul de fidelizare.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,974 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » 600.000 de clienți într-un an prin programul de loializare BILLA Card Plus
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: