AFI Europe România se află în discuții avansate cu un lanț de hypermarket-uri pentru un nou Centru Comercial din Brașov

AFI Europe România a semnat contractul de cumpărare pentru un teren de 40.000 mp în centrul orașului Brașov, unde plănuiește să dezvolte un centru comercial și un proiect de birouri, ambele urmând să fie deschise în octombrie 2017.

AFIPTerenul este situat în centrul orașului și al zonei de afaceri a Brașovului (Centru Civic), pe fosta platformă Hidromecanica, ceea ce va atrage un trafic ridicat.

„Brașov este principala destinație turistică din România, atrăgând aproximativ 1,5 milioane de turiști pe an, iar orașul are un număr mare de locuitori, cu o putere de cumpărare peste medie. Aceste lucruri, împreună cu locația perfectă din centrul orașului, ne-au convins să intrăm pe piața de retail din Brașov și să dezvoltăm acest proiect cu destinație mixtă. 

Vizibilitatea este excepțională, datorită faptului că spațiul este localizat în principala piață din Brașov și pe bulevadrul principal care leagă Centrul Vechi de toate zonele orașului și de ieșirea către București. Această locație unică, împreună cu un centru comercial după un design marca AFI, în inima Brașovului, vor asigura succesul proiectului pentru compania noastră, pentru retailerii care ni se vor alătura și, mai ales, pentru locuitorii Brașovului”, a spus David Hay, CEO AFI Europe România.

AFI Europe are în plan dezvoltarea în Brașov a unui centru comercial cu o suprafață totală închiriabilă (GLA) de 45.000 mp, dispusă pe trei niveluri accesibile prin trei intrări principale, conectate de un culoar. Cel de-al treilea etaj va găzdui zona de restaurante și divertisment, inclusiv un cinematograf.

Vizitatorii vor beneficia de o terasă de mari dimensiuni cu vedere către Munții Carpați, care va găzdui diverse evenimente și activități pentru familii și turiști.

AFI Europe România se află deja în discuții avansate cu un lanț de hypermarket-uri

AFI Europe România se află deja în discuții avansate cu un lanț de hypermarket-uri, dezvoltatorul neprecizănd încă numele acestuia. Cei 4 jucători pe formatul hypermarket din România sunt: Carrefour, Auchan, cora şi Kaufland. Primii care se califică pentru a ocupa viitorul centru comercial sunt Carrefour şi Kaufland, dat fiind faptul că Auchan abia a inaugurat un hypermarket în Braşov, în propriul centru comercial – Coresi, iar apettitul pentru expansiune al retailerului cora este în scădere.

De asemenea, cei mai mari retaileri de fashion vor, alături de hypermarket, ancorele centrului comercial. Proiectul va fi construit potrivit standardelor necesare pentru obținerea certificării pentru construcții „verzi” LEED Gold.

Pe același teren, compania va dezvolta și un proiect de birouri de clasa A cu o suprafață închiriabilă de 11.000 mp și va fi conceput ca o construcție „verde”.

Acesta este cel de-al treilea centru comercial pe care AFI Europe îl va dezvolta în România, după AFI Palace Cotroceni, un proiect de 81.000 mp situat în București, și AFI Palace Ploiești, cu o suprafață totală închiriabilă de 33.000 mp.

Pe segmentul de birouri, compania dezvoltă AFI Park, un proiect ce constă în 5 clădiri de birouri de clasa A, cu o suprafață totală de închiriere de peste 70.000 mp. Primele trei clădiri de birouri finalizate au înregistrat un real succes, fiind închiriate în proporție de 100%, în principal unor companii din domeniul IT&C și BPO. AFI Park 4&5 se află în construcție, iar clădirile urmează să fie finalizate la începutul lui 2016.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *