Lansat oficial pe data de 13 octombrie 2011, parteneriatul dintre Grupul Carrefour şi societatea Angst, prin francizarea magazinelor de proximitate Angst sub sigla Express, s-a încheiat, cele 21 de magazine Angst ieşind din reţeaua Express.

Parteneriatul a fost o premieră în retailul românesc, ce a combinat tradiţia Angst cu experienţa şi inovaţia Carrefour şi a reprezentat primul pas în implementarea strategia multiformat a Grupului Carrefour. Carrefour a continuat procesul de francizare, atât cu comercianţi independenţi, cât şi cu mici reţele locale de magazine precum: Gulliver, Traditional Ecologic, RostCom sau Sigma.
La sfârşitul lunii aprilie, reţeaua Express ajungea la 65 de unităţi, iar acum, după întreruperea parteneriatului cu Angst, reţeaua de magazine de proximitate Express va avea 44 de unităţi.
În România, Grupul Carrefour numără, în acest moment, 150 magazine dintre care 25 hipermarket-uri „Carrefour”, 80 supermarket-uri „Market”, 44 magazine de proximitate „Express” și un website de comerț online: www.carrefour-online.ro.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.





Pingback: Carrefour continuă procesul de francizare și mai deschide un magazin Express
Pingback: Delhaize Group ar fi interesat de achiziţia celor 22 de magazine Angst
Pingback: Mega Image preia cele 20 de magazine Angst din Bucureşti
Pingback: Top 10 evenimente din retail, în 2014