Au mai rămas 10 zile în care antreprenorii se pot înscrie în competiția „METRO – Starurile Comunității”

Competiția „METRO – Starurile Comunității” se apropie de finalul perioadei de înscriere și votare. În cursa pentru premiul de 200.000 de lei s-au înscris afaceri independente cu o contribuție în comunitate prin acțiuni sociale, educaționale sau de mediu. Prin „METRO – Starurile Comunității”, competiție organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea METRO Cash&Carry, compania își propune să recunoască și să recompenseze antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială în comunitatea din care fac parte.

METRO Starurile ComunitatiiÎntreprinzătorii independenţi își pot înscrie proiectele online în secțiunea dedicată de pe site-ul www.metro.ro, până în data de 5 iunie 2014, când cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, în finala competiției. Până la această dată, antreprenorii își pot înscrie proiectele printr-o descriere care să reflecte angajamentul lor față de comunitate. Concurenții sunt încurajați să adauge fotografii și materiale video care ilustrează contribuția lor, pentru a aduna cât mai multe voturi din partea publicului.

Finaliștii vor fi evaluaţi de către un juriu format din experți din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate în responsabilitatea socială, precum și comunitatea de antreprenoriat și de comerț: Radu Merică, Președinte Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană; Sandie Blanchet, Reprezentant UNICE; Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro; Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația Dezvoltarea Societății Civile (FDSC); Marius Ghenea, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”; Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

În urma procesului de evaluare, membrii juriului vor selecta un câștigător, care va fi anunțat în cadrul Galei de Premiere a competiției, din data de 19 iunie 2014.

Întreprinzătorul cu cel mai mare punctaj acordat de către juriu va primi, din partea METRO Cash & Carry România, marele premiu al competiției, în valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicați susținerii de către câștigător, a unor proiecte sociale viitoare.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Au mai rămas 10 zile în care antreprenorii se pot înscrie în competiția „METRO – Starurile Comunității”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: