Auchan inaugurează primul magazin remodelat sub marca Auchan din seria celor 20 de magazine real (Galerie foto)

Auchan România va inaugura mâine, 17 octombrie 2013, la ora 10.00, magazinul Auchan Pallady, primul magazin remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine real preluate de la METRO GROUP la finalul anului trecut.

IMG-4418Auchan Pallady este cel de-al 12-lea magazin al reţelei din România, al 4-lea din capitală şi cel de-al 740-lea magazin la nivel mondial.

Noul hipermarket îşi propune să devină una dintre cele mai atractive şi importante destinaţii de cumpărături pentru locuitorii din zona de est a capitalei şi pentru tranzitul către mare.

Transformarea a durat mai puţin de 3 săptămâni (mai exact 18 zile) şi a constat, pe de o parte, în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse, la preţuri permanent mici şi cu servicii utile pentru clienţi.

Cifre cheie Auchan Pallady:

– 14.000 m2 total suprafața construită

– 10.000 mp suprafața de vânzare

– Peste 50.000 de produse alimentare și nealimentare

– 2.400 de locuri de parcare

– 41 de case de marcat

– 2 milioane euro investiție remodelare

Ce noutăţi aduce magazinul Auchan Pallady?

După preluarea de către Auchan a magazinelor real, Auchan are peste 10.000 de angajaţi, plasând compania în top 5 angajatori din România.

Auchan Pallady a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie, gastronomie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.

În domeniul nealimentar, Auchan Pallady a extins substanţial raioanele cu produse de sezon (ex. flori, grădinărit, vacanţă, picnic, etc.), cele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbracăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, raionul de electronice şi electrocasnice, dar şi universul animalier, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor familiilor, dar şi pentru a îmbunătăţi, prin preţurile practicate, puterea de cumpărare a clienților.

În plus, pentru a surprinde în fiecare zi clienţii, Auchan Pallady le propune multiple acţiuni comerciale inovante și atractive, târguri și evenimente, oferte sezoniere de mare amploare, care consolidează şi mai mult identitatea şi unicitatea comerţului Auchan.

„Echipele reunite Auchan și Real, cu sprijinul furnizorilor parteneri, au îndeplinit cu succes o formidabilă provocare, aceea de a transforma și de a deschide porțile Auchan Pallady în mai puțin de 18 zile, sub marca şi comerţul Auchan.

Am pregătit pentru clienţii noştri „diferenţa Auchan”: un magazin modern, primitor şi confortabil, cu o gamă completă şi adaptată, de peste 50.000 de produse ieftine şi cu preţuri permanent mici, care îi va surprinde zilnic cu acțiuni comerciale inovante și atractive, cu târguri și evenimente, cu oferte sezoniere de mare amploare.

Experienţa Auchan Pallady, primul magazin transformat, a fost o foarte bună oportunitate de a pune la punct întregul proces de remodelare, de a integra şi forma echipele şi de a îmbina punctele forte ale celor două companii, în realizarea ambiţiei noastre de a face din Auchan magazinul preferat al tuturor românilor.” a deckarat Patrick Espasa, Director General Auchan România.

Cu alei largi, cu rafturi bine organizate, cu 41 de case de marcat şi un serviciu rapid, Auchan Pallady asigură clienţilor un confort deosebit şi o experienţă plăcută la cumpărături.

Accesul la Auchan Pallady, situat în centrul comercial Arcade, este unul simplu şi rapid atât pentru locuitorii din oraş dar şi pentru cei care tranzitează zona către autostrada spre mare sau pe centura Bucureşti, graţie multiplelor modalități de transport în comun – metrou, tramvai, autobuze, dar şi celor 3 linii gratuite de maxi-taxi introduse de Auchan.

Cum va gestiona Auchan „competiţia” dintre Auchan Pallady şi Auchan Titan?

Interesant va fi de urmărit „competiţia” dintre noul magazin Auchan Pallady şi magazinul Auchan Titan, aflate la doar 3-4 km distanţă unul faţă de celălalt. Referitor la acest aspect, conducerea Auchan România a declarat că „zonele de atracţie comerciale ale celor două magazine sunt relativ bine delimitate şi nu am prevăzut un impact semnificativ a unui magazin asupra celuilalt. Magazinul Auchan Titan este, dacă vreţi, un magazin de proximitate, predominant alimentar, în timp ce Auchan Pallady, prin amplasarea acestuia într-un Centru Comercial, va atrage clienţi de la distanţe mai mari. Pe de altă parte, Auchan Titan se clasează între primele 50 de hipermarketuri Auchan din lume, din punct de vedere trafic”.

Ce urmează?

Ca urmare a acestei prime experienţe de remodelare, Auchan va transforma toate cele 20 de magazine real în mai puţin de 12 luni. După Pallady, Auchan va remodela până la finalul anului încă 6 magazine, următoarele trei magazine care vor intra în proces de reamenajare fiind Braşov, Oradea şi Vitan, din Bucureşti. Ritmul remodelărilor conform planului Auchan va fi de 3 magazine pe lună, exceptând luna decembrie, când Auchan îşi propune să se ocupe exclusiv de clienţii săi.

Investiţiile în remodelare sunt de cca 2 milioane de euro pentru fiecare magazin. După remodelarea şi deschiderea şi a ultimului magazin real, prin globalizare, cifra de afaceri a Auchan România va fi de peste 1 miliard de euro

Pe lângă remodelarea magazinelor real preluate, Auchan va demara în curând construcţia altor două magazine: Coresi din Braşov (lucrările vor începe în 2-3 săptămâni) şi Dr. Taberii din Bucureşti unde lucrările vor demara intr-o săptămână. Ambele magazine se preconizează a fi deschise în primăvara anului 2015.

GALERIE FOTO Auchan Pallady:

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Un comentariu la „Auchan inaugurează primul magazin remodelat sub marca Auchan din seria celor 20 de magazine real (Galerie foto)”

  1. Pingback: Cele mai importante evenimente din retail & FMCG în 2013

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *