Auchan Oradea a devenit cel mai mare hipermarket din oraș

Hipermarketul Auchan Oradea a cunoscut un amplu proces de extindere, remodelare și modernizare a suprafeței de vânzare. Începând cu 7 octombrie, locuitorii din judeţul Bihor şi împrejurimi au noi motive să își facă cumpărăturile în cel mai mare hipermarket din judet.

Auchan-Galati1Auchan Oradea şi-a mărit suprafaţa de vânzare de la 6200 m2 la 9600 m2 (+55%) şi răspunde și mai bine nevoilor tuturor clienţilor săi, mulţumită creșterii importante a gamei de produse alimentare și nealimentare, 55 000 de produse (+15000 de produse noi), totul într-un concept de discount generalizat modern.

Totul se întâmplă concomitent cu mărirea semnificativă a gamei de produse, în cadrul păstrării și întăririi politicii de discount generalizat – toate prețurile mici la toate produsele din gamă, în fiecare zi.

Astfel au fost extinse universul sănătăţii (produse eco/bio, fără gluten, dietetice, etc.); universul produselor internaţionale (700 produse din care 270 maghiare); universul frumuseţii cu o gamă de peste 2200 de produse de îngrijire personală – inclusiv un nou concept make-up store; a fost creată o importantă zonă multimedia cu peste 2000 de produse în cadrul universului electronice şi electrocasnice – un spaţiu, modern şi inovator unde clienţii pot beneficia de ultimele noutăţi;

A fost dezvoltat universul casă cu peste 1000 de noi articole, au fost puse împreună şi au fost extinse raioanele bricolaj, articole pentru sport şi produse pentru diferite hobby-uri: peste 4500 articole. A fost creat un univers textile important al modei cu produse marcă proprie In Extenso (peste 1500 produse pentru întreaga familie – bărbaţi, femei, copii, bebeluşi), precum şi un loc de joacă multimedia pentru copii şi o zonă de recreere pentru seniori.

Investiţia în extindere a fost de peste 2 milioane euro, valoare care se adaugă celor 2 milioane de euro deja investiţi în remodelarea din Real în Auchan, de acum 2 ani.

„Sunt fericit că putem oferi diferenţa Auchan şi mai puternic în avantajul orădenilor acum în noul hipermarket, devenit cel mai mare din oraş. Am construit noi universuri nealimentare, respectiv am extins o serie de universuri şi game alimentare, iar întregul magazin este reconceput pentru a răspunde nevoilor de sănătate şi alimentaţie sănătoasă, de modernitate, de plăcere, de tendinţe, totul în contextul politicii noastre de discount generalizat – preţuri mici la toate produsele, zi de zi.

Sunt convins că orădenii vor aprecia o serie de universuri din noul magazin precum cel al sănătăţii, universul frumuseţii, cel destinat casei, universul de textile, universul produselor internaţionale, dar şi noul univers multimedia sau cel destinat hobby-urilor. În plus am realizat un spaţiu de joacă pentru copii şi un spaţiu de relaxare pentru seniori. Din 7 octombrie îi invit pe toţi orădenii să sărbătorim noul magazin cu oferte extraordinare timp de 21 de zile.”, a declarat Attila Lenart, Director Hipermarket Auchan Oradea.

Magazinul are rafturi bine organizate, oferă alei largi, numeroase case de marcat (43 case) și un program zilnic 08.00-22.00. Gamele cu produse pentru sănătate, de modernitate, de plăcere, locale/internaţionale si discount construiesc axele comerciale principale ale noului magazin, în favoarea clienţilor.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *