Auchan pune la dispoziție producătorilor români rețeaua sa internațională de magazine

Auchan a lansat azi, 29 octombrie 2015, programul „România accelerează” dedicat producătorilor şi furnizorilor români cărora Auchan le pune la dispoziţie reţeaua sa internaţională de magazine pentru produsele fabricate în România. Programul va fi pus în aplicare, în mod progresiv, în lunile care urmează.

Beneficiind de dimensiunea internaţională a grupului Auchan, prezent în Franţa, Spania, Portugalia, Italia, Luxemburg, Ungaria, Rusia, Ucraina, Polonia, China, Taiwan, Vietnam, Senegal şi Mauritania, Auchan Romania şi-a propus să promoveze produsele producătorilor români cât şi a tuturor clienţilor din aceste ţări în care este prezent.

1„Devenim ambasadori ai expertizei româneşti şi dorim să oferim produse emplematice şi moderne din România prin care să contribuim la satisfacerea nevoilor de consum atât ale românilor care trăiesc şi locuiesc departe de ţară cât şi ale tuturor celorlalţi clienţi din diferite ţări în care Auchan este prezent.

Este o oportunitate pentru a dezvolta consumul de produse româneşti, de a încuraja produsele naţionale şi de a susţine economia românească, iar acest proiect reprezintă o nouă concretizare a modului în care Auchan creează valoare pentru România. Acest program va fi pus în aplicare în mod progresiv în lunile care urmează,” a declarat Frederic Bellon, Director General Auchan România.

2În anul 2015 a fost realizat prototipul şi testul programului în relaţia cu Italia, cu o gamă restrânsă de articole şi 10 furnizori integraţi în proiect. Obiectivele pentru 2016 sunt de a extinde proiectul la trei ţări cu o gamă de 300 de articole, peste 100 de furnizori integraţi şi un potenţial de vânzare de câteva milioane de euro.

„În cadrul programului „România accelerează” vom începe cu câteva produse şi furnizori de mărci proprii. În prezent peste 800 de produse marcă proprie sunt fabricate în România de către 90 de furnizori parteneri. La nivel general, peste 90% din totalul furnizorilor Auchan România sunt companii româneşti,” a precizat conducerea Auchan România.

Cifre Auchan România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al patrulea angajator privat din România, cu o cifra de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2014  şi propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

Cifre Auchan Holding

Auchan Holding este al 11-lea grup de distribuţie din lume. Este prezent în 16 ţări şi are 330.700 angajaţi. Este organizat în trei mari companii autonome: Auchan Retail care reuneşte toate formatele de comerţ alimentar: hipermarketuri (907 hipermarketuri integrate în 12 ţări), supermarketuri (867 supermarketuri integrate în 9 ţări şi 1.987 supermarketuri asociate şi în regim de franciză), proximitate, drive şi e-commerce, Immochan – pol al centrelor comerciale al Grupului şi Oney Banca Accord.

În anul 2014, Grupul Auchan a înregistrat o cifră de afaceri consolidată cu taxe de 63 miliarde de euro, din care 63% realizată în străinătate.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,985 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Auchan pune la dispoziție producătorilor români rețeaua sa internațională de magazine

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: