Bun, din România!, marca proprie BILLA de produse 100% românești, proaspete și gustoase, revine în magazinele BILLA din toată țara cu un sortiment îmbogățit cu trei noi categorii: lactate, mezeluri și carne proaspătă.
Strategia BILLA este de a contribui la dezvoltarea economiei prin crearea de parteneriate cu mai mulți furnizori din diferite zone ale țării.
Peste 50 de noi produse din categoriile fructe, legume, carne proaspătă, mezeluri și lactate vor fi disponibile din 11 iunie în toate magazinele BILLA din țară, contribuind astfel la dezvoltarea unei noi direcții pentru clienții care își doresc să simtă din nou „Gustul pe care îl știm cu toții” al produselor românești, tradiționale, naturale și de calitate.
Dacă în 2014 Bun, din România! oferea fructe și legume din zone precum Prahova, Buzău sau țara Făgărașului, gama de anul acesta va fi extinsă cu produse din lapte și carne de la producători din zone cu tradiție în țara noastră. Clienții BILLA vor găsi la vitrinele asistate brânză de Sibiu, cârnați de Pleșcoi, salam tăiat la bardă sau cârnați tocați din satâr.
Producătorii prepară produsele după rețete autentice din ingrediente de cea mai bună calitate. Crescătorii își hrănesc animalele cu cereale cultivate și recoltate din zona respectivă, iar rețetele îmbină tradiția și respectă cele mai înalte standarde tehnologice.
„Succesul inițiativei de anul trecut ne-a încurajat să continuăm dezvoltarea gamei Bun, din România! cu și mai multe produse naturale românești. Am ales cu grijă producători recunoscuți la nivel local și certificați național, respectiv am ales cele mai gustoase produse preparate din ingrediente proaspete, după cele mai bune rețete. Ne dorim să ne mărim varietatea produselor pentru a răspunde nevoilor clienților noștri și pentru a ne întoarce în copilărie, la gustul de altădată al alimentelor.” a declarat Sorana Georgia, Director General al BILLA România.
Până spre finalul anului este planificată dezvoltarea sortimentului Bun, din Romania! cu noi produse din categorii precum: alimente de bază, conserve sau dulciuri. Aceasta este o invitație pentru a susține economia locală, dar și un mod prin care BILLA România încurajează clienții să consume produse românești.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
