BILLA România lansează un nou brand de alimente: Bun, din România!

BILLA România lansează un nou brand de alimente produse în România sub numele de Bun, din România!, reunind unele dintre cele mai bune și proaspete produse autohtone. Provenite din zone cu tradiție în agricultură și de la producători atent selecționați de către BILLA, produsele etichetate cu noul brand sunt legume la prețuri accesibile tuturor, constând în roșii, ardei iute, ceapă, mixuri de legume și altele. Noua gamă de produse va fi semnalizată în magazine prin elemente tradiționale românești, reprezentative pentru valorile acestui brand.

Bun, din Romania - Gustul pe care il stim cu totiiBILLA este deja un partener solid pentru producătorii locali din agricultură, colaborând până în prezent cu 19 furnizori români. Odată cu lansarea mărcii proprii Bun, din România! compania consolidează aceste parteneriate și intenționează să mărească numărul colaborări.

Strategia BILLA România are la bază dezvoltarea de parteneriate strânse cu cât mai mulți producători și comercianți locali din dorința de a satisface nevoile și preferințele clienților săi, contribuind în același timp la creșterea economiei locale. Această direcție strategică de colaborare cu producătorii locali s-a concretizat și până acum prin prezența unei game variate de produse românești în cadrul magazinelor BILLA din toată țara.

„Produsele alimentare românești au devenit din ce în ce mai importante pentru clienții noștri care apreciază nu doar tradiția, ci și diversitatea unui sortiment. La această cerere dorim să răspundem cu lansarea Bun, din România!”, a declarat Sorana Georgia, Director General al BILLA România.

Bun, din Romania - logoÎncepând din luna septembrie, clienții BILLA pot cumpăra legume și fructe românești ambalate sub noul brand „Bun, din România!”, urmând ca gama de produse să fie extinsă pe viitor și cu alte sortimente proaspete. Prin Bun, din Romania!, BILLA își îndeamnă clienții să susțină economia locală prin consumul produselor naturale românești.

„Anul acesta, dorim să facem ceva special pentru clienții noștri și astfel am decis să lansăm un nou brand ce reunește unele dintre cele mai bune și naturale produse românești. În acest mod, putem crea o legătură esențială între cei care preferă alimentele proaspete și sănătoase și cei care știu să le producă aici, în felul nostru, românește. Semnul exclamării din denumirea brandului dorește să transmită faptul că da, se poate, există Bun, din România! și dorim să ne mândrim cu acest lucru!” a declarat Sorana Georgia, Director General al BILLA România.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » BILLA România lansează un nou brand de alimente: Bun, din România!
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] ce a lansat în 2014 gama de produse marcă privată „Bun, din România!”, Billa şi-a anunţat intenţia de a extinde numărul de produse din această gamă. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: