Campanie maraton la METRO Cash & Carry România

În perioada 8 septembrie 2011 – 15 ianuarie 2012, METRO Cash & Carry România oferă clienţilor săi profesionişti, produse electrocasnice de mărci de renume, cu o reducere substanţială de 40%, pe baza completării taloanelor promoţiei (paşapoarte speciale, primite la casele de marcat).

Pentru fiecare 100 de lei (fără TVA), cheltuiţi în magazinele METRO Cash & Carry din România, clienţii profesionişti vor primi câte un autocolant, reprezentând un punct bonus, care se lipeşte pe talonul promoţiei, primit la casa de marcat. După însumarea a 8 puncte bonus, clienţii îşi pot alege oricare dintre cele 11 produse electrocasnice Krups, Moulinex, Rowenta sau Tefal incluse în promoţie, beneficiind de reducerea de 40% din preţul afişat la raft. Punctele bonus pot fi colectate în magazine până la data de 15 ianuarie 2012 şi pot fi folosite împreună cu talonul promoţiei până la data de 30 ianuarie 2012.

„Întreaga selecţie de produse nealimentare pe care o pregătim clienţilor noştri profesionişti are la bază câteva criterii fundamentale: calitate înaltă, fiabilitate şi preţuri cât mai avantajoase. Dacă tuturor acestor condiţii îndeplinite li se adaugă o reducere importantă, de 40%, ne declarăm încântaţi să le putem oferi clienţilor fideli această ocazie de a-şi optimiza costurile, achiziţionând produse ale unor mărci de prestigiu”, a declarat Michael Kaiser, Director Cumpărări Produse Nealimentare METRO Cash & Carry România.

20110907-025359.jpg

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,880 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Campanie maraton la METRO Cash & Carry România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: